Powered By Blogger

Monday, September 25, 2006

sport














DIT IS ECHT HARD WERKEN 10KM
















Ik ben de middelste loper. Net mijn kuitspier gescheurd.

Door op de foto hierboven te klikken kom je bij de suri-groep (2e foto)

Dit was mijn eerste sprint na 20 jaar andere sporten en wegatletiek. Ik ben van plan wat records zowel op sprint als op andere afstanden neer te zetten. Of dat gaat lukken weet ik niet, maar ik maak zeker kans. Bij Fortuna vlaardingen heb ik het record op de 40 meter in 4.9 sec . Bij pac wil ik zeker ook een record.

Nota bene. ik raakte geblesseerd bij de 100m sprint. Gescheurde kuitspier en achilles l en R.

De foto rechts liep ik 20.40 op de 5km. Toen was ik aan het herstellen van mijn Achillesblessure(Ronde van Nedstaal).

Gisteren ben ik 2e geworden bij de Grelangendijkloop op de 5km(18.52min. Het gaat weer beter. Vijf maanden geleden liep ik nog 17.47 min in Naaldwijk. Ik kon dus terug. Maar nu eerst trainen voor de halve Maraton in Surimane. 27 nov 2006

.




Hallo party people in the house.
MELVIN


Hier ben ik bezig met de RTV rijnmondloop 2006. Ik werd eerste in mijn categorie. Ik kwam daar pas later achter. Dus heb ik geen prijs. Dat hoord er ook bij.:)

1 comment:

MELVIN SMITH said...

He melvin, dat ziet er sportief uit.